Double mastektomi, det rette valget

Frederick Hoehn, copyright 2013.

Det har vært i nyhetene i det siste om en berømt skuespiller som nylig har hatt en dobbel mastektomi.

Hun var angivelig bekymret for at hun kan komme ned med kreft fordi hun ble fortalt sine gener sette henne med høy risiko for kreft.

Hun er gift med en kjent skuespiller.

Hun har vært på TV etter operasjonen, og i hennes kjole, er det vanskelig å si at hun har hatt operasjonen.

Så, saken endte godt, ikke sant? Egentlig har saken ikke nødvendigvis avsluttet ennå. Det er mulighet for videre utvikling i denne saken.

I dette tilfellet, hvis det mann og kone snakket det om og gjort sitt vedtak, det ville være upassende for meg å avsi dom om hvorvidt de to har gjort det riktige valget.

Men jeg snakker om det generelle tilfellet, som presten at Gud har kalt meg til å være. fordi andre vil møte lignende vedtak,

Ikke bare doble mastectomies, men enkelt mastectomies, og diverse andre operasjoner som folk kan velge å ha som kuttet deler av av kroppen.

Noen ganger folk gjør slike vedtak uten full kunnskap om alt som gjelder.

Hvis en kvinne har en mann, har han rett til å være med på beslutningen om hvorvidt hans kone vil ha en mastektomi.

Hvis kvinnen er singel, er hun helt sikker på at hun aldri vil gifte seg i hennes fremtid?

Og hvorfor skulle den saks skyld?

På grunn ser bra ut på TV er en ting, men hva om på soverommet?

Jeg husker å se en film der en skuespiller portrettert en karakter som hadde hatt en mastektomi og sa: «Og min mann har ikke rørt meg siden.»

Ikke sikker på om at filmen var basert på en sann historie, men slikt kunne lett skje.

Jeg er sikker på at hvis det hadde vært min kone, ville jeg ha vært imot mastektomi, og i favør av guddommelig helbredelse ved tro, hvis et problem utviklet (som det ikke kan ha).

Dette kan påvirke folks ekteskap og futures på måter som de ikke forventer at det ville.

Den doble mastektomi kan godt ha oppnådd sin hensikt. En kvinne uten bryster virker usannsynlig å komme ned med brystkreft.

Men det finnes andre typer kreft.

Faktum er, du bare ikke kan klippe ut av kroppen alt som kunne komme ned med kreft.

Min tante døde av en hjernesvulst. Kan du kutte ut hjernen din, slik at du ikke får kreft i hjernen? Nei.

Kanskje noen ville si: «Så, Fred, hvorfor ikke du fortelle din tante disse tingene?»

Jeg hadde en god grunn for ikke å fortelle henne. Jeg ville ikke fortelle henne fordi jeg ikke kunne fortelle henne. Jeg var ti år gammel, og jeg bare ikke har kunnskap tilbake da at jeg har nå.

Jeg var imidlertid et vitne fem år før det av en mirakuløs helbredelse som hadde skjedd med min bestemor.

På Bestemors hus, så jeg bandasjen blir fjernet fra ankelen hennes. Jeg så en fryktelig sår på ankelen hennes. Det så ut som om noen hadde tatt en skjerpet skje og gravd ut en kubikkcentimeter eller flere av ankelen hennes.

Et par dager senere, så jeg den samme ankelen helt frisk etter min bestemor var blitt helbredet av Herren.

Noen kan spørre: «Så hva er din løsning på mastektomi problemet?»

Jeg vil foreslå at bare fordi det har vært kreft i familien betyr ikke nødvendigvis at den enkelte skal komme ned med kreft. Hva med å ha noen tro på at Gud ikke vil la kreft skje?

Og det er en annen måte å avverge kreft.

Når vi dør, er det bare kroppen som dør. Da er du den personen som hadde bodd i at kroppen enten gå opp til himmelen, eller ned til et brennende helvete.

For å komme til himmelen, må du bli født på ny, sa Jesus i Johannes kapittel 3.

Du får født på ny i henhold til Romerne 10: 9,10: «For hvis du med din munn bekjenner at Jesus er Herre, og tror i ditt hjerte at Gud har oppreist ham fra de døde, er du frelst. For med hjertet tror til rettferdighet, og med munnen bekjenner en til frelse. «

Så, alle trenger Jesus, om ikke av annen grunn, for å holde ut av helvete.

Når en person er en Christian, det er rett tilståelser at kristne bør gjøre, for eksempel: «jeg vil aldri ha kreft, for det står skrevet: jeg er Herren som helbreder deg.» (Ex 15:26)

Og det er mange flere lover på healing. for en liste over dem, se min bok, «Your Abundant suksess varig evig.»

Dessverre ikke mange kristne har lært om rett tilståelser, men jeg skal holde undervisningen på den måten. Dr. Norvel Hayes lærer på den måten. Charles Capps lærer på den måten.

en autoritet på temaet tro, helbredelse og helse var Kenneth E. Hagin. Hans bøker er tilgjengelig på www.Rhema.org

Gud ønsker folk til å leve ved tro. Hvis du lever i tro, trenger du ikke si, «Hva om jeg kommer ned med kreft?»

Nei, du sier: «Gud kommer ikke til å la meg få kreft, eller noen annen sykdom. «Det er hvordan tro forhandlingene.

En tilståelse som jeg gjør er: «Jeg vil aldri dø av kreft, eller noen sykdom, men som Smith Wigglesworth, eller bli bortrykket.»

Smith Wigglesworth var en Guds mann som ikke hadde noen sykdom som drepte ham. Det var bare Guds tid for å ta ham, og han døde i god helse.

The Rapture refererer til bortrykkelsen av menigheten, de sanne troende, som i boken av 1 Tessalonikerne, kapittel 4, vers 16.

Men hva hvis noen allerede har kreft?

Mark 11:23 sier: «For sannelig sier jeg dere, at den som sier til dette fjellet, fjernes, og bli kastet i havet, og ikke tviler i sitt hjerte, men tror at de tingene som han sier skal skje, han skal få hva han sier. «

Hvis du har kreft, er at fjellet. Befale den til å gå, i Jesu navn. Som du gjør, tror at det du sier skal skje, og ikke tviler i ditt hjerte.

Det er mer om dette i min bok, «The Cure for alle sykdommer», tilgjengelig som en Kindle eBok fra Amazon.com.

Norvel Hayes er på www.nhm.cc. Charles Capps har www.CharlesCapps.com Boken som jeg anbefaler av Charles Capps er «Guds Creative Power vil fungere for deg.»

Jeg har også sett Hayes på GTV kanal (Gud TV) på direkte tv-systemet .

Hebreerne 11: 6 forteller oss: «Men uten tro er det umulig å behage ham, for han som kommer til Gud, må tro at han er til, og at han er en lønner dem som søker ham.»

Å med rette relatert til Gud, må vi bruke tro i vårt daglige liv. Hvis noe er galt med kroppen din, kan du bruke din tro for å få helbredelse fra Gud. Men først, bli en kristen hvis du ikke allerede.

Gud ønsker kristne å bli døpt i vann, og også han ønsker at vi skal ha dåpen med den Hellige Ånd med Speaking i ukjente tunger.

Det er en ukjent tunge (språk) fordi personen snakker ikke forstår hva han sier. Den Hellige Ånd gir ham ordene for å snakke i tunger.

Du får den fra Jesus, Johannes med Den hellige ånd. Spør ham om det hvis du er en kristen, og når du ber, tro at du får det du ber om. (Mark 11:24)

siterte Skriften er fra Bibelen, Hoehn versjon og Det nye testamente, Hoehn versjon, både tilgjengelig som ebøker for Kindle lesere fra Amazon.com.

Legg att eit svar